GOODGAME - online hry zdarma

Goodgame Galaxy návod

Co je IP Sharing a kde se můžu nahlásit?

Pokud bydlíte v jedné domácnosti (rodina, spolubydlící, internát atd.), v které si dělíte jedno internetové připojení s jinými osobami, a hrajete stejnou hru, jste povinni nás o tom informovat. Tím můžeme zajistit, že Vás nezařadíme omylem mezi Multiaccount User. Nahlásíte to tak , že v support-formuláři vyberete předmět „Ostatní“ a jako téma zadáte Multiaccounting. Potřebujeme znát uživatelské jméno příslušných osob, jejich emailové adresy a údaj o vzájemném stavu (otec a syn, přátelé atd.).

Jak správně nahlásím, když mě někdo urazí?

V Support-formuláři vyber předmět pro nahlášení hráčů, podkategorii urážek a vyplň příslušná políčka. V textovém poli prosím napiš, na jakém serveru hraješ. Důležité je, abys připojil screenshot s urážkou jako důkaz.

Jak udělám screenshot/fotku obrazovky monitoru?

Zmáčkni klávesu „Print Screen“ (vpravo vedle F12), otevři program na úpravu obrázků, např. Paint (ve Windows pod Start → Programy → Příslušenství), a vlož screenshot tak, že stiskneš zároveň Ctrl a klávesu V. Ulož ho pak v Menu → Uložit ve svém počítači.

  • Goodgame Studios

    Goodgame Studios je nejrychleji rostoucí herní společnost v Evropě a jedním z nejúspěšnějších podniků v Německu. S více než 650 zaměstnanci vyvíjí inovativní on-line hry, které hraje více než 177 mil. hráčů v téměř 200 zemích na celém světě.